مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 18:102023-11-12فرهنگي

تشریح برنامه های سازمان فرهنگی شهرداری در هفته کتاب


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا خونویی معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران فعالیت های این سازمان را برای سی و یکمین هفته کتاب اعلام کرد و گفت: - تشکیل باشگاه نوجوانان فعال حوزه کتاب و کتابخوانی، پویش اهدای کتاب به کتابخانه های مناطق کم برخوردار و روستایی از ویژه برنامه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برای هفته کتاب هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا خونویی معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران فعالیت های این سازمان را برای سی و یکمین هفته کتاب اعلام کرد و گفت: امسال با توجه به رویکرد نوجوان محور سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، برنامه های متنوعی با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و فراهم آوردن زمینه دستیابی آسان این قشر از جامعه به کتاب و منابع مطالعاتی همزمان با سی و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی طراحی شده است.

خونویی از اجرای ویژه برنامه تو شبیه کدوم کتابی؟! در کتابخانه های منتخب فرهنگسرا های شهر تهران خبر داد و افزود: این طرح با هدف شکل گیری باشگاه نوجوانان فعال حوزه کتاب و کتابخوانی در کتابخانه های مناطق 3، 4، 5، 7، 9، 10، 15، 19، 20، 21 و فرهنگسرا های رسانه و انقلاب اسلامی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح برنامه های سازمان فرهنگی شهرداری در هفته کتاب

تشریح برنامه های سازمان فرهنگی شهرداری در هفته کتاب