مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 08:452023-11-11سياسي

حواشی بر سر جابه جایی عمارت زباله در آمل


به گفته عضو شورای شهر آمل، بحث جابه جایی زباله سایت عمارت این شهر یا عمارت سرطان به منطقه جدید که حواشی جدیدی ایجاد کرده، با تصمیم جدید شهرداری ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس مازندران، آخرین خبرها از ماجرای رفع مشکل پسماند در آمل تبدیل به ایجاد حواشی در فضای مجازی، پست و استوری هایی شد که حاکی از نارضایتی از چندصدایی مسؤولان است.

در پیام های منتشر شده در فضای مجازی از سایت زباله آمل با عنوان عمارت سرطان آمل یاد می شود و مطالبه فعالان محیط زیست از شخص رییس جمهور ورود جدی در ارتباط رفع مشکلات زباله در این شهرستان است تا جایی که پویشی در این زمینه راه اندازی شد.

اوایل آبان ماه جاری بود که رییس جمهور کشور در چهارمین نشست ویژه رفع موانع تولید دستور داد تا ظرف 15 روز آینده جانمایی و جابه جابی جدید محل دفن پسماندهای شهر آمل با پیگیری استاندار مازندران انجام شود و وزارت نیرو همزمان کار پاکسازی و ایزوله محل دفن فعلی و عملیات اجرایی تکمیل طرح سد هراز را آغاز کند.

طی روزهای اخیر نیز بازدیدها توسط تیم های کارشناسی از مکان های پیشنهادی برای جانمایی و جابجایی محل دپو و سایت زباله در آمل همچون از منطقه سنگچالک و شوکاشور انجام شد و منطقه منال باتوجه به اینکه در شهر همجوار یعنی نور واقع شده از گزینه های پیشنهادی حذف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حواشی بر سر جابه جایی عمارت زباله در آمل

حواشی بر سر جابه جایی عمارت زباله در آمل