مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 17:202023-11-05سياسي

مصون کردن جامعه از آسیب ها؛ با توجه ویژه به آموزش و پرورش


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری مصون کردن جامعه از آسیب ها در توجه بیش از پیش به آموزش و پرورش را موثر دانست و گفت: - مصون کردن جامعه از آسیب ها؛ با توجه ویژه به آموزش و پرورش ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری مصون کردن جامعه از آسیب ها در توجه بیش از پیش به آموزش و پرورش را موثر دانست و گفت: آموزش و پرورش باید جزو نیازهای اولیه ما باشد.

محسن حسین میرزایی امروز، 14 آبان ماه در شورای آموزش و پرورش استان با تشکر به خاطر استقبال بی نظیر مردم در راهپیمایی 13 آبان ماه، اظهار کرد: این حرکت امسال پرشورتر از سال گذشته برگزار شد.

وی از تلاش ها و مجاهدت های بی وقفه آموزش و پرورش در راستای خدمت برتر به مردم نام برد و افزود: دانش آموزان نخبه مخصوصا افرادی که در مناطق محروم هستند باید در سطح استان شناسایی شوند، نباید اجازه دهیم خلایی که در این زمینه در وزارت آموزش و پرورش وجود دارد مانع شناسایی دانش آموزان که سرنوشت ساز آینده و انسان های تاثیرگذار در نظام اسلامی بوده، شود.

حسین میرزایی در خصوص محورهای سفر رییس جمهور در دور دوم سفرهای استانی، تصریح کرد: این دوره از سفرهای استانی علاوه بر رویکرد عمرانی، فرهنگی و اجتماعی از اهمیت بسزایی برخوردار بوده که امید است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصون کردن جامعه از آسیب ها؛ با توجه ویژه به آموزش و پرورش

مصون کردن جامعه از آسیب ها؛ با توجه ویژه به آموزش و پرورش