مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 19:052023-11-05اقتصادي

نارضایتی مردم نهاوند از کیفیت نان و قیمت گوشت


مردم شهرستان نهاوند از کیفیت نان و قیمت گوشت ناراضی هستند که البته مطالبه به حقی است.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان نهاوند گفت: مردم شهرستان نهاوند از کیفیت نان و قیمت گوشت ناراضی هستند که البته مطالبه به حقی است.

ضرغام احمدوند یکشنبه، 14 آبان در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان نهاوند، اظهار کرد: با وجود همه تلاش های دستگاه های اجرایی عضو ستاد تنظیم بازار شهرستان، متأسفانه گزارش هایی مبنی بر ضعف نظارت به دست می رسد.

وی با بیان اینکه نظارت بر بازار در اوضاع اقتصادی امروز جامعه باید متفاوت تر از گذشته باشد، افزود: بحث نظارت بر بازار با توجه به اینکه با معیشت مروم سروکار داریم بسیار با اهمیت است چراکه ما مسئولان باید به خواسته های به حق مردم جواب دهیم.

احمدوند با بیان اینکه مردم انتظار نظارت بیشتری بر بازار دارند، ادامه داد: مردم برخی از گرانی ها را به خاطر شرایط کشور پذیرفته اند اما به خاطر تبعیض ها ناراحت هستند و اختلاف قیمت ها را نمی پذیرند.

فرماندار نهاوند تصریح کرد: نظارت بر واحدهای نانوایی و عرضه گوشت قرمز و سفید بسیار ضرورت دارد چرا که مردم از کیفیت نان و قیمت گوشت قرمز در سطح شهرستان گله مند هستند که باید علاوه بر تشدید نظارت ها، بازبینی در نحوه تقسیم آرد بین نانوایی ها صورت بگیرد و این سهمیه بندی بر اساس نیازهای منط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نارضایتی مردم نهاوند از کیفیت نان و قیمت گوشت

نارضایتی مردم نهاوند از کیفیت نان و قیمت گوشت