مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 15:412023-10-27سياسي

امام جمعه قزوین: اخراج همیشگی آمریکا از خاورمیانه، هدف راهبردی جبهه مقاومت است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حجت الاسلام سید مهدی خضری در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین که در مسجد النبی برگزار شد، صهیونیسم را عامل تمام تباهی و فسادها دانست و افزود: افرادی که دغدغه مبارزه با فساد را دارند باید در خط مبارزه با صهیونیست ها قرار بگیرند.

وی افزود: خط درگیری های صورت گرفته میان مردم مظلوم فلسطین و رژیم اشغالگر صهیونیستی، همان تقابل اسلام ناب با استکبار جهانی است.

امام جمعه موقت قزوین ضمن اشاره به اینکه یکی از وظایف اصلی جبهه مقاومت همراه کردن یهودیان در مقابله با صهیونیست ها است، گفت: چندی پیش نتانیاهو نخست وزیر رژیم منحوس اسراییل گفته بود جمهوری اسلامی ایران به دنبال جنگ با یهودیان است.

این درحالی است که جبهه مقاومت به دنبال آزادی قدس شریف و ریشه کن کردن رژیم صهیونیستی است.

حجت الاسلام خضری راهبرد جمهوری اسلامی ایران را اخراج همیشگی آمریکا از منطقه خاورمیانه عنوان کرد و ادامه داد: ریشه بسیاری از شبهات که توسط دشمن ایجاد شده نتیجه عدم تبیین صحیح طرح های راهبردی امامین انقلاب در حوزه فلسطین است.

وی یادآور شد: سخن حکیمانه و تاریخی مقام معظم رهبری که فرمودند اسراییل 25 سال آینده را نخواهد دید یک گزاره خبری نیست بلکه برنامه و راهبرد جهان اسلام در موضوع فلسطین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه قزوین: اخراج همیشگی آمریکا از خاورمیانه، هدف راهبردی جبهه مقاومت است

امام جمعه قزوین: اخراج همیشگی آمریکا از خاورمیانه، هدف راهبردی جبهه مقاومت است