مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 18:112023-11-13سياسي

خزعلی، معاون رییسی: دختران دانشجوی غزه برای تحصیل در ایران حمایت می شوند


خزعلی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: زنان غزه از صبورترین و مقاوم ترین زنان در تاریخ جهان هستند کسانی که فرزندان خود را با شجاعت به جبهه مقاومت و ایستادگی می فرستند و خم به ابرو نمی آورند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه از دختران مظلوم دانشجو در غزه برای تحصیل در کشور حمایت می کنیم،گفت: در گام نخست سه نفر از دانشجویان دختر غزه در دانشگاه بوعلی سینا همدان در حرکتی نمادین بورسیه می شوند تا شاهد گسترش این حرکت در سایر دانشگاه ها باشیم.

به نوشته ایرنا، انسیه خزعلی روز دوشنبه در نخستین نشست بین المللی زن ایرانی، معماران تمدن ساز در نهضت ترجمه که به میزبانی دانشگاه بوعلی و با حضور میهمانانی از کشورهای مختلف خارجی برگزار شد، اظهار کرد: پذیرش دانشجویان دختر خارجی در دستور کار دانشگاه های ایران به خصوص دانشگاه های مختص بانوان قرار گیرد.

وی با اشاره به ضرورت جذب دانشجوی خارجی در دانشگاه های ایران به عنوان سفیران فرهنگی افزود: این اقدام می تواند در راستای انتقال فرهنگ ایرانی-اسلامی به سایر کشورها اثربخش باشد.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با محکوم ساختن کشتار زنان و کودکان فلسطینی در غزه از سوی رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: در مقابل جنایات رژیم غاصب صهیونیست هیچ اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خزعلی، معاون رییسی: دختران دانشجوی غزه برای تحصیل در ایران حمایت می شوند

خزعلی، معاون رییسی: دختران دانشجوی غزه برای تحصیل در ایران حمایت می شوند