مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 08:452023-11-02حوادث

هشدار پلیس درخصوص مؤسسات خیریه صوری و غیرمجاز


بخشی از پرونده های کلاهبرداری مربوط به سوءاستفاده از خیرانی است که با نیت و اهداف خیرخواهانه به دنبال کمک به قشر ضعیف جامعه هستند.

-  حسین تُرکیان، رییس پلیس آگاهی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با هشدار در خصوص مؤسسات خیریه صوری و غیر مجاز اظهار داشت: ممکن است یکبار هم برای شما اتفاق افتاده باشد که با شما تماس بگیرند و خودشان را نماینده موسسه خیریه معرفی کرده و از شما بخواهند برای کمک به افراد نیازمند مبلغی را به شماره حساب اعلام شده از طریق آنها واریز کنید.

وی افزود: بیشتر این تماس ها از طرف شرکت های تجاری و بازاریابی است و اگر به این خیریه ها کمک کنید، نمی توانید مطمئن شوید که تمام پول شما صرف امور خیریه شده است.

ترکیان بیان کرد: باید توجه داشته باشید که موسسات خیریه صوری و غیرمجاز از توزیع مواد غذایی و بسته های حمایتی بین محرومان شروع به کار می کنند و در نهایت با جذب سرمایه اولیه با وعده های تامین لوازم خانگی، رایانه، گوشی تلفن همراه، دوچرخه، موتورسیکلت و خودرو، سرویس طلا و پرداخت وام فعالیت مجرمانه خود را پیش می برند.

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان عنوان کرد: بخشی از پرونده های قضایی مطروحه مربوط به کلاهبرداری از خیرانی است که از نیت و اهداف خیرخواهانه آنان در کمک به قشر ضعیف جامعه سوء استفاده شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار پلیس درخصوص مؤسسات خیریه صوری و غیرمجاز

هشدار پلیس درخصوص مؤسسات خیریه صوری و غیرمجاز