مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 01:352023-11-05فرهنگي

یادداشتی برای آن ها که مرددند سریال جدید سروش صحت را ببنید یا خیر؟


ریال جدید صحت با عنوان یک سریال کمدی ارائه شد، اما اگر مخاطب با این ذهنیت که می خواهد پای تماشای یک سریال کمدی عادی و روتین بنشیند انتظارش برآورده نخواهد شد.

- ریال جدید صحت با عنوان یک سریال کمدی ارائه شد، اما اگر مخاطب با این ذهنیت که می خواهد پای تماشای یک سریال کمدی عادی و روتین بنشیند انتظارش برآورده نخواهد شد.

نژلا پیکانیان در یادداشتی در خصوص سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره نوشت: سروش صحت در این سریال هم برای بهتر و بیشتر ارتباط برقرار کردن مخاطب با اثرش باز هم به شیوه خودش عمل کرده و سراغ خاطره بازی هایی رفته که مخاطب تاکنون شبیهش را در کار دیگری ندیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسایت جماران،  سابقه سروش صحت در فیلم و سریال سازی ثابت کرده او سلیقه مخاطب را می شناسد و نگاهی به کارنامه سریال سازی او در تلویزیون گواه این ادعاست که صحت یک کارگردان موفق در جذب بیننده است.

به جز سریال شمعدونی که مخاطب نسبتا زیادی را راضی کرد، لیسانسه ها یک نمونه دیگر از مجموعه های محبوبی است که صحت در تلویزیون ساخت و بسیار مورد استقبال بیننده قرار گرفت که فصل دومش هم جلوی دوربین رفت.

حتی بعد از چند سال بخش هایی از این سریال در فضای مجازی دست به دست می شود و سکانس های زیادی از بازی هوتن شکیبا (حبیب) همچنان مایه شوخی کاربران قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشتی برای آن ها که مرددند سریال جدید سروش صحت را ببنید یا خیر؟

یادداشتی برای آن ها که مرددند سریال جدید سروش صحت را ببنید یا خیر؟