مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 00:402023-11-20پزشكي

پیامدهای ماندآب های ناشی از آبگرفتگی های پس از بارندگی


آبگرفتگی ها در کوتاه مدت منجر به بروز مشکلات گوارشی می شوند که این مسأله به دلیل بالا آمدن فاضلاب و اختلاط آن با محیط زندگی، آب و مواد غذایی رخ می دهد.

- آبگرفتگی ها در کوتاه مدت منجر به بروز مشکلات گوارشی می شوند که این مسأله به دلیل بالا آمدن فاضلاب و اختلاط آن با محیط زندگی، آب و مواد غذایی رخ می دهد.

  یک متخصص بیماری های عفونی و گرمسیری با اشاره به پیامدهای ماندآب های ناشی از آبگرفتگی های پس از بارندگی، گفت: آب های راکد یا آب هایی که جریان کمی دارند، محل مناسبی برای تخم ریزی پشه ها و حشره هایی هستند که ناقل بیماری هایی مانند مالاریا، تب استخوان شکن، سالک و کالاآزار یا لیشمانیاز احشایی هستند.

  سید محمد علوی دوشنبه شب در گفت وگویی تلویزیونی با اشاره بیماری هایی که در شرایط آبگرفتگی سلامت شهروندان را به خطر می اندازد، اظهار کرد: آبگرفتگی ها در کوتاه مدت منجر به بروز مشکلات گوارشی می شوند که این مسأله به دلیل بالا آمدن فاضلاب و اختلاط آن با محیط زندگی، آب و مواد غذایی رخ می دهد.

    به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: وجود آب های راکد در درازمدت پس از ایجاد یعنی از یک هفته به بعد، می تواند مشکل ساز شود زیرا آب های راکد یا آب هایی که جریان کمی دارند، محل مناسبی برای تخم ریزی پشه ها و حشره هایی هستند که ناقل بیماری هایی مانند مالاریا، ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیامدهای ماندآب های ناشی از آبگرفتگی های پس از بارندگی

پیامدهای ماندآب های ناشی از آبگرفتگی های پس از بارندگی