مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 13:302023-11-21اقتصادي

همکاری سپاه در بازسازی موقت محور چمن بید - جنگل گلستان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: سپاه جوادالائمه (ع) در اجرای پروژه های راهداری از جمله بازسازی موقت محور چمن بید - جنگل گلستان و تامین قیر رایگان و اختصاص ماشین آلات با اداره کل راهداری و حمل و نقل استان همکاری می کند.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: سپاه جوادالائمه (ع) در اجرای پروژه های راهداری از جمله بازسازی موقت محور چمن بید - جنگل گلستان و تامین قیر رایگان و اختصاص ماشین آلات با اداره کل راهداری و حمل و نقل استان همکاری می کند.

محمد مشتری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: سپاه جواد الائمه (ع) سال گذشته 700 تن قیر رایگان به مبلغ 65 میلیارد ریال برای اجرای پروژه راه های روستایی در شهرستان های بجنورد و راز و جرگلان در اختیار این اداره کل قرار داد.

وی افزود: آسفالت محورهای روستایی اشرف دره، گرکز - دویدوخ، قتلیش - پیربز، قلعه محمدی - حسن آباد و ایوب در این دو شهرستان سال قبل با قیر رایگان سپاه جواد الائمه (ع) انجام شده است.

مشتری بیان کرد: امسال سپاه جواد الائمه (ع) در اجرای پروژه زیرسازی، آسفالت و اجرای ابنیه فنی راه روستایی دنج در شهرستان اسفراین به طول پنج کیلومتر با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و مشارکت مردمی و فرمانداری همکاری می کند و در این راست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری سپاه در بازسازی موقت محور چمن بید - جنگل گلستان

همکاری سپاه در بازسازی موقت محور چمن بید - جنگل گلستان