مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 12:102023-10-29ورزشي

فینال زودرس بسکتبال در روز غیبت ستاره ها


تیم های بسکتبال شهرداری گرگان و ذوب آهن اصفهان در حالی به مصاف هم می روند که تقابل جذابی از رویارویی سرمربی با تیم پیشین و بازیکن سابق با تیم قبلی اش را شاهد خواهیم بود.

- ایسنا/اصفهان تیم های بسکتبال شهرداری گرگان و ذوب آهن اصفهان در حالی به مصاف هم می روند که تقابل جذابی از رویارویی سرمربی با تیم پیشین و بازیکن سابق با تیم قبلی اش را شاهد خواهیم بود.

در چارچوب هفته دوم رقابت های لیگ برتر و در دیداری حساس شاگردان سبزپوش مهران حاتمی در ذوب آهن از ساعت 16 امروز، هفتم آبان ماه خارج از خانه به مصاف شهرداری گرگان به عنوان قهرمان فصل گذشته و تیم پیشین حاتمی خواهد رفت.

گاندوها در این دیدار در حالی به مصاف تیم پرحاشیه لیگ می روند که دو مهره تاثیر گذار و بازیکن تازه نفس خارجی خود را نخواهند داشت تا دست حاتمی برای این بازی نسبتاً خالی باشد.

از سوی دیگر گرگانی ها خود را برای دیداری چالشی با حضور هوادارانشان آماده می کنند.

شهرداری گرگان نخستین دیدار لیگ میهمان تیم لیموندیس شیراز بود و با نتیجه 81 بر 65 به برتری رسید و اکنون سالن میزبانی اش را برای حضور حداکثری هوادارانش آماده کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رسول مظفری و آرن داوودی، دو ستاره ملی پوش و باتجربه این فصل ذوب آهن برای دومین هفته متوالی به دلیل مصدومیت پا به میدان نخواهند گذاشت و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فینال زودرس بسکتبال در روز غیبت ستاره ها

فینال زودرس بسکتبال در روز غیبت ستاره ها