مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 14:462023-11-14اقتصادي

اجرای طرح تجمیع و یکپارچه سازی اراضی کشاورزی در سرعین


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سرعین از اجرای طرح تجمیع و یکپارچه سازی اراضی کشاورزی در سرعین با هدف افزایش بهره وری در این حوزه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، داور داوردان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تشریح عملکردهای انجام گرفته در طرح تجمیع و یکپارچه سازی اراضی کشاورزی در بخش سبلان شهرستان سرعین و با ارائه آمارهای مربوط به این طرح اظهار کرد: تجمیع 42 قطعه به یک قطعه در سطح 37 هکتار، تجمیع 5 قطعه به یک قطعه در سطح 9 هکتار از جمله اقدامات انجام گرفته این طرح است.

وی در راستای چشم انداز توسعه پایدار و بهبود عملکرد بخش کشاورزی در شهرستان سرعین به ابعاد و آثار این طرح پرداخت و افزود: این طرح یک گام مهم به سوی توسعه حوزه کشاورزی و افزایش بهره وری در بخش کشاورزی شهرستان سرعین محسوب می شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سرعین با ارائه تحلیلی از ضرورت های اجرایی چنین طرح هایی مطابق نظر کارشناسان و متخصصان این حوزه گفت: با توجه به تحولات جمعیتی، افزایش نیازهای غذایی و تغییر الگوهای مصرفی در جامعه، لازم است بخش کشاورزی نیز با تغییر و بهبود فرآیندهای خود، به ارتقای سطح تولید و افزایش بهره وری بپردازد.

طرح تجمیع و یکپارچه سازی اراضی کشاورزی در سرعین، همین هدف را دنبال می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح تجمیع و یکپارچه سازی اراضی کشاورزی در سرعین

اجرای طرح تجمیع و یکپارچه سازی اراضی کشاورزی در سرعین