مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 12:452023-11-20حوادث

احتمال ورود آب به منازل شهروندان در اهواز/اختلال در خدمات رسانی اورژانس


طبق پیش بینی سازمان هواشناسی و هشدار سطح قرمز به 7 استان از جمله خوزستان، بارش باران در اهواز باعث ایجاد آبگرفتگی شده و آبفا و شهرداری در حال تلاش برای مدیریت سیلاب و جلوگیری از ورود خسارت به شبکه های زیربنایی شهر و منازل مسکونی هستند.

- ایسنا/خوزستان طبق پیش بینی سازمان هواشناسی و هشدار سطح قرمز به 7 استان از جمله خوزستان، بارش باران در اهواز باعث ایجاد آبگرفتگی شده و آبفا و شهرداری در حال تلاش برای مدیریت سیلاب و جلوگیری از ورود خسارت به شبکه های زیربنایی شهر و منازل مسکونی هستند.

تلاش برای جلوگیری از ورود آب به منازل شهروندان در اهواز رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به آبگرفتگی معابر از تلاش برای جلوگیری از ورود آب به منازل شهروندان خبر داد.

ابراهیم قنبری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به حجم بارندگی که از دیشب تاکنون رخ داده است، با دستور شهردار و اعضای شورای شهر اهواز ماموریت تخلیه و روان سازی آب در خیابان ادهم توسط این سازمان و با نظارت مستقیم خدمات شهری شهرداری آغاز شده است.

ویدیو/ بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر در اهواز بارش شدید باران از صبح امروز 29 آبان باعث آبگرفتگی شدید معابر و خیابان های سطح شهر اهواز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال ورود آب به منازل شهروندان در اهواز/اختلال در خدمات رسانی اورژانس

احتمال ورود آب به منازل شهروندان در اهواز/اختلال در خدمات رسانی اورژانس