مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 13:052023-11-05اقتصادي

سهم 62 درصدی پلاک های غیربومی از متخلفان سرعت غیرمجاز در راه های استان مرکزی


رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی، بیشترین تخلف ثبت شده سرعت غیرمجاز در راه های استان را مربوط به پلاک های غیربومی دانست و گفت: - ایسنا/مرکزی رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی، بیشترین تخلف ثبت شده سرعت غیرمجاز در راه های استان را مربوط به پلاک های غیربومی دانست و گفت: این گونه پلاک ها 62 درصد تخلفات را به خود اختصاص داده اند.

میثم سیفوری در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه در محورهای مواصلاتی استان 86 دوربین مجهز به سامانه ترددشمار آنلاین وجود دارد، اظهار کرد: در مهرماه سال جاری بیش از 24 میلیون تردد در شبکه راه های استان توسط این سامانه ها ثبت شده است.

وی افزود: در مهرماه سال جاری 24 میلیون و 916 هزار و 69 تردد توسط دوربین های ترددشمار ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک درصد افزایش داشته است.

رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی بیان کرد: از این تعداد تردد، همانند مهرماه سال گذشته، 19 درصد مربوط به وسایل نقلیه سنگین بوده است.

سیفوری ادامه داد: در این بازه زمانی تردد اتوبوس در محورهای شریانی استان 164 هزار و 365 مورد بوده که نسبت به مدت مشابه 19 درصد رشد داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 62 درصدی پلاک های غیربومی از متخلفان سرعت غیرمجاز در راه های استان مرکزی

سهم 62 درصدی پلاک های غیربومی از متخلفان سرعت غیرمجاز در راه های استان مرکزی