مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 14:152023-11-10سياسي

رژیم صهیونیستی از اقتدار موشکی ایران وحشت دارد


شهید حسن طهرانی مقدم که پدر موشکی ایران نام گرفته است چنان اقتداری را در کشور ایجاد کرد که رژیم صهیونیستی از آن وحشت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری امام جمعه اردستان ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه ضمن دعوت به رعایت تقوا، اظهار داشت: مسلمانان باید از همین دنیا به فکر جهان آخرت و قیامت خود باشند چرا که برای همیشه در جهان آخرت زندگی ابدی دارند و بهترین توشه برای قیامت، تقوا و پرهیزکاری است.

وی افزود: بیش از یک ماه است که مردم فلسطین در زیر بمباران شدید رژیم صهیونیستی قرار گرفته اند و صحنه های غم انگیز کشته شدن کودکان و مردم مظلوم را شاهد هستیم که این جنایت ها توسط آمریکا و حامیان غربی این رژیم صورت گرفته است.

حجت الاسلام دهشیری خاطرنشان کرد: متاسفانه هنوز صدایی از سوی سردمداران کشورهای اسلامی عربی برای مردم مظلوم غزه بلند نشد که بازدارنده باشد البته وجدان مردم مطابق با بیانات رهبری بیدار شده و مردم هوشیار شده اند همچنین آبروی این رژیم در دنیا رفته است.

امام جمعه اردستان با اشاره به روز جهانی علم در خدمت صلح و آرامش، تصریح کرد: مردم در سراسر دنیا می توانند در پرتو علم و دانش به صلح، آسایش، مودت و دوستی برسند و هیچ جنگی در جهان وجود نداشته باشد همچنین آرامش و آسایش را در سراسر جهان شاهد باشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی از اقتدار موشکی ایران وحشت دارد

رژیم صهیونیستی از اقتدار موشکی ایران وحشت دارد