مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 11:002023-10-25ورزشي

استفاده از پروژه ورزشی 32 هکتاری خلیل آباد این دست و آن دست می شود


رییس اداره ورزش وجوانان خلیل آباد گفت: پروژه 32 هکتاری ورزشی خلیل آباد که سابقه ساخت حدود 20 سال را دارد، علیرغم هزینه های ساخت از جمله سالن ورزشی فقط خاک می خورد و نیمه کاره رها شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خلیل آباد، محسن نظری امروز به مناسبت هفته تربیت بدنی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پروژه 32 هکتاری خلیل آباد دارای یک سالن ورزشی، پیست دو و میدانی، زمین فوتبال و جایگاه ورزشی دیگر است که به جهت اینکه کمی با مرکز شهر فاصله دارد، مورد بی توجهی واقع شده و سرمایه هزینه شده در حال فرسوده شدن می باشد.

نظری افزود: اخیرا این مجموعه را در اختیار یک هیئت ورزشی قرار داده ایم و سالن برای اجرای برنامه های ورزشی مورد استفاده قرار می گیرد.

وی اظهار داشت: با شهرداری خلیل آباد مذاکره شده است که این مجموعه به شهرداری واگذار شود و در عوض خدمات ورزشی واحداث دیگر پروژه های ورزشی در اماکن ورزشی این اداره را احداث و تکمیل نماید.

رییس اداره ورزش وامور جوانان خلیل آباد گفت: درحال حاضر دنبال درآمدزایی از این مجموعه نیستیم و فقط دنبال فردی و یا سازمانی هستیم که جهت استفاده و یا تهاتر در اختیار او بگذاریم تا پروژه را نگهداری کند.

بیش از 2 هزار ورزشکار و دو نفر نیرو در اداره ورزش و جوانان خلیل آباد نظری همچنین به استادیوم شهید علوی نژاد این شهرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از پروژه ورزشی 32 هکتاری خلیل آباد این دست و آن دست می شود

استفاده از پروژه ورزشی 32 هکتاری خلیل آباد این دست و آن دست می شود