مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 10:202023-11-12اقتصادي

12.7 درصد وعده سرمایه گذاری بخش خصوصی در بنادر محقق شد


علی اکبر صفایی با اشاره به ابلاغ سیاست های کلی توسعه دریامحور از سوی رهبر معظم انقلاب، گفت: این سند برگ زرینی است که می تواند به عنوان هدایت کننده تمامی فعالیت های دریایی نه تنها در دریا، - مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان وزارت راه متولی اصلی اجرای سیاست های کلی توسعه دریامحور است گفت: از وعده سرمایه گذاری بخش خصوصی 6000 میلیارد تومان قرارداد امضا شده است.

علی اکبر صفایی با اشاره به ابلاغ سیاست های کلی توسعه دریامحور از سوی رهبر معظم انقلاب، گفت: این سند برگ زرینی است که می تواند به عنوان هدایت کننده تمامی فعالیت های دریایی نه تنها در دریا، بلکه در سواحل، فراساحل، پس کرانه ها و در اقیانوس ها عمل کند.

  وی با اشاره به اینکه تجارت دریابرد 12 درصد رشد داشته که برگرفته از تجارت خارجی است، افزود: توسعه دریامحور به نحوی به فعالیت هایی که در دریا اتفاق می افتد مربوط می شود و صرفا شامل کشتیرانی نیست.

بلکه فعالیت های دریایی حداقل 70 رشته و فعالیت جانبی هستند که شامل مواردی نظیر ثبت کشتی، سکو، مقابله با آلودگی، هیدروگرافی، موسسات رده بندی، تعمیر و نگهداری، سوخت رسانی و…می شود و پس از آن ادامه فعالیت به بندر می آید و به سایر شقوق حمل و نقل تسری پیدا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12.7 درصد وعده سرمایه گذاری بخش خصوصی در بنادر محقق شد

12.7 درصد وعده سرمایه گذاری بخش خصوصی در بنادر محقق شد