مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 10:452023-10-25اقتصادي

«چکنو»های صادره از مرز دو میلیون برگ گذشت


دارندگان حساب جاری با دسته چک در بانک صادرات ایران می توانند بدون نیاز به حضور در شعبه و با مراجعه به سایت رسمی بانک به نشانی: www.

bsi.

ir  و نصب همراه بانک، - چکنو خود را فعال کرده و به طور همزمان با استفاده از دسته چک های کاغذی، از چک امن دیجیتال بانک صادرات ایران چکنو با رعایت مقررات و مجوزهای بانک مرکزی برای تسهیل در امور بانکی و پولی خود استفاده کنند.

​مشتریان بانک صادرات ایران با دسترسی به پیشروترین ابزار نقل وانتقال مالی نظام بانکی، بیش از دو میلیون برگ چکنو صادر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بانک صادرات ایران، تعداد چکنو های صادرشده توسط مشتریان بانک صادرات ایران از دی ماه سال گذشته تاکنون از دو میلیون  فقره عبورکرد و از این میان نزدیک به 120 هزار  برگ  به ارزش بیش از 9هزار و 500  میلیارد ریال پاس شده است.

مشتریان بانک صادرات ایران با دسترسی به چکنو به عنوان پیشروترین ابزار نقل و انتقال پولی و استفاده از ابزار چک امن دیجیتال، از مزیت های متنوع و فراوان این ابزار و بهره مندی از گستره شعب و ظرفیت تسهیل مبادلات پولی بین 45 میلیون مشتری، برخوردارند و بدون نیاز به مراجعه به شعبه، در هر زمان و مکان و بدون سقف مبلغ، اقدام به صدور چک امن دیجیتال می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«چکنو»های صادره از مرز دو میلیون برگ گذشت

«چکنو»های صادره از مرز دو میلیون برگ گذشت