مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 20:052023-11-08بين الملل

سکوت در برابر جنایت رژیم صهیونسیتی منجر به نسل کشی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، انسیه خزعلی در حاشیه نشست بین المللی زنان در اسلام که به میزبانی عربستان سعودی و سازمان همکاری های اسلامی در جده در حال برگزاری است، - معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: هرگونه سکوت در برابر اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی، به نسل کشی تمام عیار فلسطینیان منجر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، انسیه خزعلی در حاشیه نشست بین المللی زنان در اسلام که به میزبانی عربستان سعودی و سازمان همکاری های اسلامی در جده در حال برگزاری است، با شیخ حسنیه نخست وزیر بنگلادش دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار ضمن اشاره به اقدامات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس در کشتار زنان و کودکان و غیرنظامیان و حمله به بیمارستان ها و درمانگاه های غزه، همچنین ضرورت کمک رسانی فوری به مردم فلسطین، با تحسین مواضع شجاعانه خانم شیخ حسنیه در محکومیت رژیم صهیونیستی، خواستار اهتمام مقامات زن کشور های اسلامی و اقدامات عملی برای کمک رسانی به غزه شد.

وی افزود: مساعی جمعی کشور های اسلامی، رژیم صهیونیستی را مجبور به عقب نشینی خواهد کرد.

خزعلی کشتار وحشیانه مردان، زنان و کودکان فلسطینی در غزه را مصداق کشتار دسته جمعی عنوان کرد و گفت: مبرهن است اسراییل در تلاش برای توسعه روند اشغالگری در سرزمین های فلسطینی از ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکوت در برابر جنایت رژیم صهیونسیتی منجر به نسل کشی می شود

سکوت در برابر جنایت رژیم صهیونسیتی منجر به نسل کشی می شود