مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 14:352023-10-23سياسي

روند فعلی مصرف انرژی به شکل دقیق بررسی و راهکارهای بهینه سازی ارئه شود


رییس جمهور با تاکید بر اهمیت مدیریت توأمان مصرف انرژی در کنار مدیریت تولید، به کم توجهی به مدیریت مصرف طی سال های گذشته اشاره و بر برنامه ریزی موثر در این زمینه همراه با نظارت منظم و مستمر بر عملکرد دستگاه های مسئول و برخورد با هر گونه کم کاری دستگاه های مذکور تاکید کرد.

- رییس جمهور با تاکید بر اهمیت مدیریت توأمان مصرف انرژی در کنار مدیریت تولید، به کم توجهی به مدیریت مصرف طی سال های گذشته اشاره و بر برنامه ریزی موثر در این زمینه همراه با نظارت منظم و مستمر بر عملکرد دستگاه های مسئول و برخورد با هر گونه کم کاری دستگاه های مذکور تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید ابراهیم رییسی ظهر امروز دوشنبه در جلسه شورای عالی انرژی با تاکید بر اهمیت موضوع بهینه سازی مصرف انرژی، این شورا را به بررسی دقیق روند فعلی مصرف و ارائه سریع راهکارهای بهینه سازی مکلف کرد.

رییس جمهور با بیان اینکه دولت مردمی وارث ناترازی شدید در عرصه انرژی است، رفع این ناترازی را با توجه به امکانات و ظرفیت های کشور امکان پذیر دانست و با تقدیر از اقدامات قابل توجه انجام شده در دولت مردمی، از دستگاه های مسئول خواست با تلاش بیشتر برای رفع سریع تر این ناترازی، از آسیب های آن به بخش های دیگر نظیر صنعت، کشاورزی و مصارف خانگی بکاهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند فعلی مصرف انرژی به شکل دقیق بررسی و راهکارهای بهینه سازی ارئه شود

روند فعلی مصرف انرژی به شکل دقیق بررسی و راهکارهای بهینه سازی ارئه شود