موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - بازنشستگان كشوري - افزايش حقوق - كاركنان دولت - رياست جمهوري - كميته امنيت ملي - كشتي جام ابراهيم مصطفي - گام هاي كاهش تعهدات - مهاوم ايراني اش - مسكن فرهنگيان - ثبت نام اقدام ملي مسكن - راهپيمايي موتوري و خودرويي - آبفا شيراز - گرفتار در برف - توليد محتوا وب سايت - روياي نيمه شب - قطرات آلوده - سازه هاي ساختماني

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 10:502023-11-13بين الملل

دیپلمات روس: جنگ غزه رفتار دوگانه غرب را نمایان کرد


معاون نمایندگی روسیه در سازمان ملل گفت که اروپایی ها و آمریکا علی رغم اختلافاتی که در موضوع غزه دارند، اما حتی جرأت ندارند که جنایات صهیونیست ها را آنطور که هست که توصیف کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دیمیتری پولیانسکی معاون نماینده فدراسیون روسیه در سازمان ملل امروز (دوشنبه) گفت که تدوین و پیش نویس کردن قطعنامه های جدید برای پایان دادن به جنگ در نوار غزه با سنگ اندازی آمریکا و متحدانش متوقف شده است.

پولیانسکی در مصاحبه با خبرگزاری اسپوتنیک توضیح داد: جنگ غزه رفتار دوگانه کشورهای غربی را نمایان کرد و آنها حتی جرأت ندارند از اقدامات اسراییل آنطور که هست نام ببرند .

وی ضمن اشاره به اختلافاتی که بین آمریکا و متحدانش درخصوص حملات رژیم موقت صهیونیستی به نوار غزه وجود دارد، اظهار داشت: ولی آنها نمی خواهند با نشان دادن این اختلافات، باعث شرمساری واشنگتن بشوند .

طبق این گزارش، این دیپلمات روس ادمه داد: آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل با هر اقدامی که اسراییل را محکوم کند یا عملیات زمینی آن در غزه را به خطر بیاندازد، مخالفت می کند .

به نوشته اسپوتنیک، پولیانسکی با بیان اینکه روسیه همکاری جهانی برای یافتن گامی به سمت حل بحران غزه را ضروری می داند، تصریح کرد: هم اکنون نقشه راهی هم در این زمینه وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپلمات روس: جنگ غزه رفتار دوگانه غرب را نمایان کرد

دیپلمات روس: جنگ غزه رفتار دوگانه غرب را نمایان کرد