مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 13:552023-10-28سياسي

امام جمعه سمنان: مدیران نسبت به حجاب و عفاف اهتمام بیشتری داشته باشند


نماینده ولی فقیه در استان سمنان خواستار گذر از مباحث تئوری و ورود به حوزه اجرا در موضوع عفاف و حجاب شد و گفت: از مسؤولان و مدیران انتظار می رود نسبت به موضوع حجاب و عفاف اهتمام بیشتری داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان ظهر امروز در یکصد و پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان که با حضور استاندار سمنان برگزار شد، اظهار کرد: امام حسن عسکری (ع) فرمودند خصْلَتانِ لَیْسَ فَوْقَهُما شَیءٌ الاْیمانُ بِاللهِ، وَنَفْعُ الاْخْوانِ ، 2 ویژگی وجود دارد که بالاتر از آنها چیزی نیست که یکی از آنها ایمان به خدا و دیگری رساندن نفع بیشتر به مردم است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها بر تزریق ایمان به جامعه و امیدبخشی تأکید کرده اند و  شایسته است دستگاه های متولی به تقویت پایه های ایمانی جامعه بپردازند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان خدمت رسانی به مردم را مایه ایجاد امید در جامعه عنوان کرد و گفت: همان طور که در آموزه های دینی تأکید شده، بهترین مردم، سودمندترین آنها برای دیگران است.

دشمنان تلاش می کنند واقعیت را وارونه جلوه دهند مطیعی با تسلیت سالروز رحلت حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: ایشان یک بانوی جوان مؤمن، عفیفه و داعی حجاب بودند که البته در عرصه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه سمنان: مدیران نسبت به حجاب و عفاف اهتمام بیشتری داشته باشند

امام جمعه سمنان: مدیران نسبت به حجاب و عفاف اهتمام بیشتری داشته باشند