مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 11:152023-11-08سياسي

انسجام ارگان های دریای کشور با ابلاغ سند توسعه دریامحور


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی اکبر صفایی با بیان اینکه ابلاغ سیاست های توسعه دریا محور از سوی رهبر معظم انقلاب، موجب هماهنگی و انسجام در مجموعه ارگان های دریایی کشور ایجاد خواهد شد، - مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با تشریح برنامه های تحقق اهداف توسعه دریامحور گفت: ابلاغ سیاست های توسعه دریامحور باعث هماهنگی و انسجام مجموعه ارگان های دریایی کشور می شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی اکبر صفایی با بیان اینکه ابلاغ سیاست های توسعه دریا محور از سوی رهبر معظم انقلاب، موجب هماهنگی و انسجام در مجموعه ارگان های دریایی کشور ایجاد خواهد شد، اظهار کرد: ابلاغ سند دریا محور نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: با آغاز به کار دولت سیزدهم برنامه های گسترده ای در حوزه اقتصاد دریا شکل گرفت.

در همین رابطه، کارگروه اقتصاد دریا توسط معاون اول رییس جمهور و کارگروه اقتصاد دریا با حضور وزرای مرتبط و دبیری وزارت راه و شهرسازی تشکیل شد که در این کارگروه نیز طرح هایی در رابطه با توسعه ساحل و دریا تعریف شد.

وی افزود: طرح های مولد کشاورزی و جانمایی طرح هایی در رابطه با صنعت پتروشیمی و نفت در سواحل و بنادر کشور انجام شده که برخی از پروژه ها کار اجرایی شان شروع شده و برخی از پروژه ها نیز در را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسجام ارگان های دریای کشور با ابلاغ سند توسعه دریامحور

انسجام ارگان های دریای کشور با ابلاغ سند توسعه دریامحور