مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 09:052023-11-21حوادث

رفع تصرف اراضی 6 میلیارد تومانی در گیلان


فرمانده نیروی انتظامی گیلان با اشاره به تصرف اراضی ملی توسط فردی سودجو در یکی از روستاهای املش گفت: این اراضی ملی توسط کارشناسان دادگستری و منابع طبیعی 60 میلیارد ریال ارزش گذاری شده و متهم برای ادامه سیر مراحل قضایی به دادگستری معرفی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سردار عزیزاله ملکی فرمانده انتظامی گیلان صبح امروز در گفت وگوی خبری سیمای مرکز گیلان با بیان اینکه هرگونه سودجویی و تصرف غیرقانونی اراضی  ملی خط قرمز پلیس است، اظهار کرد: نیروی انتظامی در برخورد با هرگونه تصرف اراضی ملی به صورت غیرقانونی هیچگونه مماشاتی نداشته و با این افراد به شدت مقابله می کند.

  وی با اشاره به دریافت اخباری مبنی بر تصرف اراضی ملی توسط فردی سودجو در یکی از روستاهای املش گفت: بعد از دریافت این گزارش تحقیقات پلیس در این خصوص آغاز و ماموران نیروی انتظامی با هماهنگی دستگاه قضایی با کارشناس اداره منابع طبیعی به محل اعلامی اعزام شدند.

  به گفته فرمانده انتظامی گیلان، پس از بازدید زمین، مشخص شد که متهم 2 هزار مترمربع از اراضی ملی را به وسیله سیم خاردار و پرچین محصور کرده و به طور غیرقانونی به تصرف خود در آورده است.

  ملکی با اشاره به معرفی متهم 52 ساله این پرونده به مراجع قضایی بیان کرد: این اراضی ملی توسط کارشناسان دادگستری و منابع طبیعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف اراضی 6 میلیارد تومانی در گیلان

رفع تصرف اراضی 6 میلیارد تومانی در گیلان