مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 16:452023-11-18سياسي

محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی محوریت فعالیت گروه های جهادی گیلان است


رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با اشاره ه فعالیت سه هزار و 700 گروه جهادی در استان گفت: گروه های جهادی گیلان در 2 عرصه محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی مشغول به فعالیت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ احمد ابراهیمی رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان در مراسم توزیع  800 سری جهیزیه تهیه شده توسط بسیجیان و خیرین در بین زوج های جوان در محل لشکر قدس گیلان  با بیان اینکه بسیج نقش مهمی در حل بحران های کشور در حوزه های مختلف دارد، اظهار کرد: بسیجیان در تمامی بحران ها و مشکلات از جمله محرومیت زدایی، ساخت مسکن محرومین و آبرسانی به مناطق محروم نقش مهمی را ایفا کرده و از هیج تلاشی در این راستا دریغ نمی کنند.

  وی با اشاره به فعالیت بیش از سه هزار گروه جهادی در گیلان گفت: در این استان سه هزار و 700 گروه جهادی در 2 عرصه محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی مشغول به فعالیت هستند که در بسیاری از مواقع بازوی محروم انقلاب اسلامی بودند.

  رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با تاکید بر ادامه دار بودن برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی در گیلان بیان کرد: امروز سومین مرحله رزمایش جهادگران فاطمی در گیلان و توسط یک هزار و 250 گروه جهادی آغاز و در هفته بسیج بالغ بر سه هزار و 750 خدمت را به مردم این استان ارائه می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی محوریت فعالیت گروه های جهادی گیلان است

محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی محوریت فعالیت گروه های جهادی گیلان است