مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 14:302023-11-15سياسي

مالکی: کشورهای اسلامی جلوی زیاده خواهی های رژیم صهیونیستی را بگیرند


یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس سخنان رییس جمهور در اجلاس ریاض را راهگشا خواند و گفت: کشورهای اسلامی باید اجماع عملیاتی نسبت به اسراییل داشته و جلوی زیاده خواهی هایش را بگیرند که این امر با اقدام نظامی میسر می شود.

- یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس سخنان رییس جمهور در اجلاس ریاض را راهگشا خواند و گفت: کشورهای اسلامی باید اجماع عملیاتی نسبت به اسراییل داشته و جلوی زیاده خواهی هایش را بگیرند که این امر با اقدام نظامی میسر می شود.

  فداحسین مالکی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به سخنان رییس جمهور در اجلاس ریاض، گفت: اجلاس اخیر یک اجلاس فوق العاده ای بود که همه سران در یک جا جمع شده بودند و این اهمیت آن را نشان می دهد.

وی افزود: رییس بخشی از مطالب را در جلسات با سران کشورهای اسلامی مطرح کرد که لحن تندی هم نسبت به موضوعات داشت و بخشی از مسائل هم در اجلاس بیان شد.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه عملیاتی شدن پیشنهادات ده گانه رییس جمهور به اجماع همگانی نیاز دارد، گفت: یکی از موضوعات آتش بس فوری بود و اینکه فلسطینی ها را باید مسلح کنیم.

این حرف را می توان اینگونه تعبیر کرد که کشورهای اسلامی اجماع عملیاتی نسبت به اسراییل داشته و جلوی زیاده خواهی هایش را بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالکی: کشورهای اسلامی جلوی زیاده خواهی های رژیم صهیونیستی را بگیرند

مالکی: کشورهای اسلامی جلوی زیاده خواهی های رژیم صهیونیستی را بگیرند