مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 23:202023-11-14فرهنگي

علی دهکردی مدیرعامل خانه سینما شد


در جدیدترین جلسه هیات مدیره خانه سینما، علی دهکردی بازیگر سینما و عضو هیات مدیره، مدیرعامل خانه سینما شد تا معیشت هزاران عضو این جامعه صنفی منوط به تصمیمات او باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، سخنگوی خانه سینما با اعلام خبر مدیرعاملی علی دهکردی گفت: در جدیدترین جلسه مقرر شد یکی از اعضا هیات مدیره به عنوان مدیرعامل انتخاب شود که به اتفاق آرا، علی دهکردی به عنوان مدیرعامل انتخاب شد.

پیش از این مرضیه برومند مدیرعامل پیشین خانه سینما به دلیلی آنچه که آن را عدم درک پیچیدگی ها و تناقض های درونی خانه سینما می دانست از این سمت استعفا داده بود.

برومند در بخشی از متن استعفای خود برخی مشکلات خانه سینما را توضیح داده بود، وی در این متن نوشته بود که وضعیت معیشت بخش بزرگی از خانواده سینما آنقدر وخیم است که ترجیح می دهند امروزشان را به فردا برسانند، حوادث و رویدادهای غم انگیز پی در پی و جریانات و اختلاف نظرهای درونی خانه نیز منجر به توقف برخی از برنامه های کلان هیئت مدیره و محول کردن آن به آینده ای دیگر شد.

ناتوانی من در درک پیچیدگی ها و تناقض های درونی خانه سینما و هم چنین خودداری سازمان سینمایی از پرداخت به موقع اقساط به دلایل مختلف مزید بر علت شد و احساس کردم بودن من دیگر نه تنها ثمر ندارد بلکه ممکن است به این نهاد ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی دهکردی مدیرعامل خانه سینما شد

علی دهکردی مدیرعامل خانه سینما شد