مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 16:452023-11-13پزشكي

38 پزشک متخصص عازم مناطق محروم گیلان شدند


38 تن از پزشکان متخصص به منظور گذراندن دوره طرح خود امروز طی مراسمی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان توزیع و فعالیت درمانی خود را آغاز کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، 38 تن از پزشکان متخصص که در گیلان دوران تحصیل خود را به پایان رسانده اند به منظور گذراندن دوره طرح خود، امروز طی مراسمی در مناطق کم برخوردار و محروم استان، توزیع و فعالیت درمانی خود را آغاز کردند.

  دو تن از این پزشکان متخصص پاتولوژی، یک تن متخصص ارتوپدی، چهار تن متخصص داخلی، یک تن متخصص عفونی، پنج تن متخصص قلب، یک تن متخصص نورولوژی، سه تن متخصص بیهوشی، دو تن متخصص جراحی، یک تن متخصص نوروسرجری، یک تن متخصص اورلوژی، دو تن متخصص رادیو انکولوژی، سه تن متخصص رادیولوژی، سه تن متخصص روان پزشکی، چهار تن متخصص زنان، چهار تن متخصص اطفال و یک تن متخصص ENT (گوش، حلق بینی) هستند.

  محمدتقی آشوبی رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان عصر امروز در نشستی که به منظور توزیع پزشکان متخصص طرحی در سالن اجلاس حوزه ریاست برگزار شد با تبریک آغاز فعالیت درمانی دانش آموختگان اظهار کرد: تمام تلاش ما در نظام سلامت ارائه خدمت به مردم در محیط آرام و بانشاط است.

  وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی گیلان در کنار متخصصین است، افزود: داشتن صبر، حوصله و مشورت عوامل مهم برای موفقیت کادر درمان به وی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

38 پزشک متخصص عازم مناطق محروم گیلان شدند

38 پزشک متخصص عازم مناطق محروم گیلان شدند