مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 11:102023-11-04سياسي

90 شرکت نانویی در نمایشگاه «ایران نانو» 1402


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عماد احمدوند در حاشیه مراسم افتتاح چهاردهمین نمایشگاه نانو که صبح امروز در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین المللی برگزار شد، - بیرستاد نانو گفت: در این دوره از نمایشگاه بالغ بر 90 شرکت و تعدادی آزمایشگاه و نهاد های ترویجی و حدود 44 طرح فناورانه که در مسیر تجاری سازی هستند، حضور دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عماد احمدوند در حاشیه مراسم افتتاح چهاردهمین نمایشگاه نانو که صبح امروز در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین المللی برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: در این دوره از نمایشگاه بالغ بر 90 شرکت و تعدادی آزمایشگاه و نهاد های ترویجی و حدود 44 طرح فناورانه که در مسیر تجاری سازی هستند، حضور دارند.

وی عرضه 10 طرح فناورانه دارای نوآوری جهانی را از بخش های دیگر این نمایشگاه نام برد و یادآور شد: در مجموع 170 نهاد مرتبط با نانو طی روز های برگزاری نمایشگاه از امروز، شنبه 13 آبان تا 16 آبان ماه دستاورد های خود را در معرض نمایش قرار خواهند داد.

احمدوند، این نمایشگاه را عصاره فعالیت های شرکت های فعال در حوزه نانو توصیف و اظهار کرد: بخشی از حوزه هایی که در سند 10 ساله نانو که برای دستیابی به اهداف مشخص شده است، در این نمایشگاه حضور دارند؛ از این رو هدف از برگزاری نمایشگاه صرفا اهداف تجاری نیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 شرکت نانویی در نمایشگاه «ایران نانو» 1402

90 شرکت نانویی در نمایشگاه «ایران نانو» 1402