مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 16:052023-11-21اقتصادي

حمایت از ورود شرکت هایی با ظرفیت اقتصادی قابل توجه به بورس، ضروری است


رییس کمیسیون سرمایه گذاری اتاق بازرگانی فارس خواستار حمایت از ورود شرکت هایی با ظرفیت مالی و فنی و اقتصادی قابل توجه به بورس شد.

- ایسنا/فارس رییس کمیسیون سرمایه گذاری اتاق بازرگانی فارس خواستار حمایت از ورود شرکت هایی با ظرفیت مالی و فنی و اقتصادی قابل توجه به بورس شد.

نادر طیبی امروز، 30 آبان در جلسه کمیسیون سرمایه گذاری اتاق بازرگانی فارس که با حضور نمایندگان بخش دولتی و خصوصی استان برگزار شد، بیان کرد: سازمان بورس باید برای پذیرش شرکت های بورسی حساسیت بیشتری به خرج داده و به شرکت هایی اجازه ورود دهد که طرح توجیهی قوی و ضریب ریسک پایینی داشته باشند.

وی با بیان اینکه تعداد شرکت های بورسی استان قابل توجه نیست، افزود: شرایط پذیرش در بورس به این صورت است که شرکت ها باید دارای سرمایه اسمی 120 میلیارد تومان، حداقل فروش 400 میلیارد تومان و حداقل سود 100 میلیارد تومان باشند، همچنین زیان انباشته نداشته و میانگین جریان نقد عملیاتی مثبت داشته و حسابرس آن ها مورد اعتماد سازمان بورس باشد.

طیبی اظهار کرد: بر اساس آمار در حال حاضر 26 شرکت استان فارس در بورس حضور دارند که در سال های اخیر افزایش شفافیت و اعلام سود واقعی شرکت ها، حضور در بورس را تسهیل کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از ورود شرکت هایی با ظرفیت اقتصادی قابل توجه به بورس، ضروری است

حمایت از ورود شرکت هایی با ظرفیت اقتصادی قابل توجه به بورس، ضروری است