مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 18:302023-11-06سياسي

روایتی از جلسه شورای ائتلاف با نمایندگان 25 دانشگاه و تشکل دانشجویی


نخستین مجمع دانشجویی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با حضور عبدالحسین روح الامینی معاون احزاب و استان های شورای ائتلاف و نمایندگان تشکل های دانشجویی از 25 دانشگاه تهران با حضور 200 تن از دانشجویان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، نخستین مجمع دانشجویی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با حضور عبدالحسین روح الامینی معاون احزاب  شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و نمایندگان تشکل های دانشجویی از 25 دانشگاه تهران برگزار شد.

در ابتدای جلسه محمد غلامیان دبیر کمیته دانشجویی شورای ائتلاف، گفت: امروز از 25 دانشگاه از شهر تهران در این جلسه حضور یافته اند و این مجمعی که در حال حاضر شکل گرفته، از دل شوراهای معینی که در دانشگاه ها شکل گرفت، به وجود آمده است.

وی افزود: این جمع و حضور دانشجویان از دل یک دغدغه بیرون آمده است و آن هم تأکید زودهنگام رهبر انقلاب درباره بحث مشارکت است، و اصلی ترین وظیفه دانشجوی انقلابی جدا از هر سلیقه سیاسی که دارد، پیروی از خط رهبر انقلاب مبنی بر تلاش برای بالا بردن مشارکت در انتخابات است.

  وی در ادامه گفت: در مکاتب فکری غرب نگاه مشارکت نشان دهنده قدرت مضاعف بر حکومت است، اما در نظریه جمهوری اسلامی و نگاه حضرت امام و حضرت آقا، حضور مردمی اساس کار اسلام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از جلسه شورای ائتلاف با نمایندگان 25 دانشگاه و تشکل دانشجویی

روایتی از جلسه شورای ائتلاف با نمایندگان 25 دانشگاه و تشکل دانشجویی