مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 08:552023-11-19اقتصادي

بازاری خوشنام کرمانشاهی از طلب 3 میلیاردی خود گذشت کرد


بازاری خوشنام کرمانشاهی از بدهی بیش سه میلیارد تومانی خود نسبت به یک زندانی معسر و نیازمند اهل شهرستان جوانرود، گذشت و رضایت بدون قید و شرط خود را در این پرونده به زندانی اعلام کرد.

- نوید صحرایی، دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه از شخصی سخن گفت که برای آزادی یک جوان از طلب 3 میلیاردی خودش گذشت.

وی اظهار کرد: این زندانی اهل جوانرود بیش از 9 سال است به علت چندین فقره بدهکاری در زندان دیزل آباد شهر کرمانشاه بسر می برد.

دادستان پاوه ادامه داد: فرد زندانی در بدترین شرایط روحی و روانی قرار داشت و از رهایی از مشکلات مالی خود قطع امید  کرده بود در این راستا به محض مطلع شدن از این موضوع با موافقت این دادستانی و پیگیری و همراهی مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان و رییس زندان پاوه اقدام لازم جهت انتقال این زندانی به زندان پاوه جهت حل مشکلات وی به عمل آمد.

  وی تصریح کرد: با پیگیری لازم و انتقال زندانی به زندان پاوه و دعوت شکات و گفت وگو با آن ها نسبت به اخذ رضایت تعدادی از شکات چندین پرونده این زندانی مختومه شده و اقدامات لازم برای فراهم شدن مقدمات آزادی زندانی و اخذ رضایت دیگر شکات در دست پیگیری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازاری خوشنام کرمانشاهی از طلب 3 میلیاردی خود گذشت کرد

بازاری خوشنام کرمانشاهی از طلب 3 میلیاردی خود گذشت کرد