مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 20:102023-10-31فرهنگي

چه کسی به «بازمانده» حکم «توقیف» داد؟


فهرست فیلم هایی که در طول چهاردهه گذشته، به واسطه تنگ نظری برخی مدیران میانی ارشاد به محاق توقیف رفته و بعد ها با نگاه فرهنگی مقامات عالی نظام، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فرارو، هر بار که مسئله فلسطین در فضای رسانه ای داغ و اتاق های فکر در صداوسیما تشکیل می شود، اولین گزینه ای که روی میز قرار می گیرد، بازپخش فیلم سینمایی بازمانده است.

اثری درخشان از زنده یاد سیف اله داد که بی اغراق تا به امروز آبرومندانه ترین محصول سینمای ایران در واکنش به سال ها مقاومت فلسطینیان در برابر رژیم اشغالگر قدس است.

 امروز همه دستگاه فرهنگی کشور به محصولی افتخار می کند که زمانی در همین دستگاه مهر توقیف به پیشانی اش خورده بود.

منوچهر محمدی از معدود تهیه کنندگان مولف و دلسوز سینمای ایران، که تهیه کنندگی این فیلم را هم برعهده داشت، شب گذشته با حضور در برنامه تلویزیونی به افق فلسطین باردیگر ناگفته هایی درباره به ثمر رسیدن این پروژه را روایت کرد که بازخوانی چندین و چندباره آن برای اطلاع از آسیب هایی که در چهاردهه گذشته، نفس جریان های فرهنگی و هنری در کشور را به شماره انداخته است، لازم و ضروری است.

 در گزارش پیش رو و به بهانه اظهارت تازه منوچهر محمدی، مروری کوتاه بر متن و حاشیه فیلم سینمایی بازمانده و چالش های تولید آن خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسی به «بازمانده» حکم «توقیف» داد؟

چه کسی به «بازمانده» حکم «توقیف» داد؟