مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 06:302023-11-08اقتصادي

پرداخت 40 میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در همدان


معاون امور اقتصادی استانداری همدان گفت: تا کنون 40 میلیارد تومان تسهیلات از 132 میلیارد تومان سهمیه مشاغل خانگی در استان همدان به متقاضیان پرداخت شده است.

- سید مجتبی حسینی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه سهم استان طی امسال در بخش تسهیلات اشتغال خانگی 132 میلیارد تومان است اظهار کرد: در ابتدای سال با توجه به تقسیم بندی، سهم هر دستگاه متولی از جمله کمیته امداد، بهزیستی، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و .

در حوزه اشتغال خانگی مشخص شد.

وی با بیان اینکه این دستگاه ها متقاضیان را معرفی کردند تا با ثبت نام در سایت اینترنتی امکان پرداخت تسهیلات فراهم شود افزود: تا امروز حدود 40 میلیارد تومان از سهم استان پرداخت شده اگرچه از طریق دبیرخانه یعنی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نزدیک 115 میلیارد تومان پرونده به بانک ها  ارسال شده و در روند پرداخت قرار گرفته است.

معاون امور اقتصادی استاندار همدان با بیان اینکه طی هفته های آتی جلسه ای با بانک ها برگزار خواهد شد تصریح کرد: هر 15 روز یکبار گزارش پرداخت ها بررسی می شود به طوری که تا امروز بر اساس برنامه ریزی باید هشتم دوازدهم پرداخت می شد اما چون دیرتر از موعود مقرر تسهیلات رسید، از زمان بندی عقب افتادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 40 میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در همدان

پرداخت 40 میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در همدان