مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 19:302023-11-15فرهنگي

برپایی نمایشگاه عکس تئاتر قم در تالار فرهنگ و هنر


نمایشگاه عکس تئاتر با آثاری از عکاسان قم در حاشیه بیست وچهارمین جشنواره استانی تئاتر قم در تالار فرهنگ و هنر آغاز به کار کرد.

  - ایسنا/قم نمایشگاه عکس تئاتر با آثاری از عکاسان قم در حاشیه بیست وچهارمین جشنواره استانی تئاتر قم در تالار فرهنگ و هنر آغاز به کار کرد.

  نمایشگاه عکس تئاتر قم در حاشیه بیست وچهارمین جشنواره استانی تئاتر قم با حضور جمعی از هنرمندان و علاقه مندان در تالار فرهنگ و هنر برپا شد.

در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه، محمد کاظم رضوانی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، طباطبایی نسب رییس اداره فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی شهرداری قم، مرتضی عقیقی مدیر انجمن هنرهای نمایشی قم، علی فرحناک پیشکسوت تئاتر، علی سلطانی عضو هیئت مدیره انجمن هنرهای تجسمی قم و جمعی از عکاسان و علاقه مندان حضور داشتند.

صدیقه مشایخی دبیر بیست وچهارمین جشنواره استانی تئاتر قم در حاشیه برپایی این نمایشگاه در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: جشنواره استانی تئاتر قم در این دوره در سه بخش نمایش صحنه ای، نمایش خیابانی و عکس تئاتر برگزار می شود.

وی تصریح کرد: بعد از اعلام فراخوان مسابقه عکس تئاتر، 60 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که در نهایت با نظر اعضای هیئت داوران متشکل از آقایان رضا جاویدی، امیر حسامی نژاد و بهمن عز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه عکس تئاتر قم در تالار فرهنگ و هنر

برپایی نمایشگاه عکس تئاتر قم در تالار فرهنگ و هنر