مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 19:002023-10-24سياسي

پیش بینی 8 هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن در « دهلران »


8 هکتار زمین برای ساخت واحد های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در بخش زرین آباد شهرستان دهلران پیش بینی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، لطیف صادقی فرماندار ویژه دهلران در نشست شورای اداری بخش زرین آباد اظهار کرد: این بخش در زمینه گردشگری مذهبی از ظرفیت های برجسته ای برخوردار است که در آینده موجب رونق و توسعه آن خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه به فرصت ها و ظرفیت های این بخش واقف و در صدد احیای آنها هستیم، گفت: رفع کمبود آب شرب به همت آبفای استان و قرارگاه سازندگی سپاه شامل آبرسانی به گورابین و تعویض شبکه فرسوده آب شرب روستاها انجام شد.

صادقی به جاده چمسرخ به حاضرمیل که سالیان درازی است تعطیل بوده اشاره کرد و گفت: با همت دولت، پیگیری های استاندار و راه و شهرسازی استان، مجوز ماده 23 اخذ و روند آن تسهیل شده و الان پیمانکار پای کار است و 2.

5 کیلومتر آن با 950 میلیارد ریال اعتبار در حال اجراست و دنبال ماده 56 آن هستیم که 2 قطعه دیگر آن را به پیمانکار بدهیم و در سفر رییس جمهور این پروژه مورد تاکید است.

صادقی فراهم کردن زمینه برگزاری هر چه با شکوه تر انتخابات و حضور پررنگ مردم در پای صندوق های رأی را از وظایف مجریان و دست اندرکاران انتخابات ذکر کرد و گفت: در انتخاب خود اصلح بودن را مد نظر داشته باشیم و وظیفه ما این است که زیرساخت های ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی 8 هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن در « دهلران »

پیش بینی 8 هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن در « دهلران »