مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 11:102023-11-21بين الملل

الحوثی: فقط باتوقف کشتار فلسطینی ها می توانید درباره کشتی توقیفی حرف بزنید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از المیادین، «محمد علی الحوثی» عضو شورای عالی سیاسی یمن اعلام کرد که در صورت توقف کشتار فلسطینی ها توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی، - عضو شورای عالی سیاسی یمن به عملیات نیرو های این کشور در توقیف یکی کشتی اسراییلی در دریای سرخ واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از المیادین، محمد علی الحوثی عضو شورای عالی سیاسی یمن اعلام کرد که در صورت توقف کشتار فلسطینی ها توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی، آن ها می توانند درباره کشتی توقیف شده به دست نیرو های یمنی صحبت کنند.

روز گذشته نیز علی القحوم عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن توقیف کشتی باری متعلق به اسراییل را در راستای حمایت آشکار صنعا در یاری رساندن به مردم مظلوم و مقتدر غزه در ادامه نبرد طوفان الاقصی ضد صهیونیست ها دانست.

وی گفت: عملیات توقیف کشتی عبوری اسراییلی از دریای سرخ تحت عنوان گلکسی لیدر (Galaxy Leader) در چارچوب مشارکت آشکار و اعلام شده یمن به عنوان یک کشور مستقل در حمایت از فلسطین، غزه و مردم مظلوم فلسطین و در ادامه نبرد طوفان الاقصی صورت می گیرد.

القحوم با تاکید بر اینکه که صنعا هرگز دست بسته در برابر جنایت رژیم غاصب ضد مردم مقتدر غزه نخواهد بود، افزود: صنعا حمایت عملی خود را تا نابودی رژیم موقت اسرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحوثی: فقط باتوقف کشتار فلسطینی ها می توانید درباره کشتی توقیفی حرف بزنید

الحوثی: فقط باتوقف کشتار فلسطینی ها می توانید درباره کشتی توقیفی حرف بزنید