مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 15:102023-10-23سياسي

معاون استاندار همدان: هفته کتاب باشکوه تمام برگزار شود


معاون سیاسی امینتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: برنامه های هفته کتاب باید با همکاری و مساعدت دستگاه ها به خوبی برگزار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حسن رضانیا ظهر امروز در انجمن کتابخانه های عمومی استان همدان این انجمن را مجموعه ای فعال و پویا بوده عنوان کرد و افزود: روند فرهنگی و عمرانی آن نیز رو به رشد است که باید این مهم بدون سستی و تعلل ادامه پیدا کند.

  وی با بیان اینکه هفته کتاب باید با همکاری و مساعدت همه دستگاه ها به خوبی برگزار شود افزود: آبان، ماهی پرفراز و نشیب است و دستگاه های فرهنگی باید میدان را به دست بگیرند و با اجرای برنامه های مطلوب اجازه میدان داری به دشمنان ندهند.

  معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه امروز برای اثرگذاری چاره ای جز شبکه ای عمل کردن نداریم تصریح کرد: یک شبکه از متولیان فرهنگی باید ایجاد شود و برنامه های اثرگذار در آن برگزار شود.

وی خواهان برگزاری اختتامیه ای باشکوه برای جشنواره ملی شعر و داستان دوست من کتاب شد و ادامه داد: مراسم اختتامیه این جشنواره باید در شأن استان و با همکاری همه دستگاه ها برگزار شود.

  رضانیا از دستگاه های فرهنگی و آموزشی خواست تا برنامه های ویژه ای برای اوقات فراغت در نظر بگیرند و در ادامه خاطرنشان کرد: کتابخانه محل امن، پاک و پیشران در حوزه او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار همدان: هفته کتاب باشکوه تمام برگزار شود

معاون استاندار همدان: هفته کتاب باشکوه تمام برگزار شود