مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 17:402023-11-06سياسي

محرومیت های فرهنگی جامعه را دریابیم


رییس کمیته محرومیت زدایی شورای اسلامی شهر شیراز بر ضرورت توجه به محرومیت های فرهنگی جامعه تأکید کرد و گفت: مسائل فرهنگی، اخلاقی و اجتماعی در مرتبه اول توجه قرار دارد.

- ایسنا/فارس رییس کمیته محرومیت زدایی شورای اسلامی شهر شیراز بر ضرورت توجه به محرومیت های فرهنگی جامعه تأکید کرد و گفت: مسائل فرهنگی، اخلاقی و اجتماعی در مرتبه اول توجه قرار دارد.

سیده مریم حسینی امروز، 15 آبان ماه در نشست پیشگیری از آسیب های اجتماعی محله کم برخوردار ده پیاله شیراز با بیان اینکه توجه به محرومیت های کالبدی و فیزیکی از اهمیت بسیاری برخوردار است و بسیاری از کوچه پس کوچه های برخی از نقاط شیراز همچنان خاکی است و یا با مشکل جاری شدن آب های سطحی و فاضلاب روبه روست، بر توجه ویژه به محرومیت های فرهنگی تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس کمیته محرومیت زدایی شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: مسائل فرهنگی، اخلاقی و اجتماعی در مرتبه اول توجه قرار دارد و شورای اسلامی شهر شیراز با جدیت در رفع این محرومیت ها گام بر می دارد.

حسینی با اشاره به طرح توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار با همکاری سازمان بهزیستی و آموزش فنون مختلف برای کسب درآمد و اعطای وام خوداشتغالی و کارآفرینی با همکاری سپاه و کمیته امداد، این اقدام را نشان از توجه شورای شهر بر رفع محرومیت های اجت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرومیت های فرهنگی جامعه را دریابیم

محرومیت های فرهنگی جامعه را دریابیم