مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 15:102023-11-20اجتماعي

آماده باش راهداری برای اجرای طرح زمستانی در البرز


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: در طرح راهداری زمستانی امسال 200 نیروی انسانی در قالب 35 اکیپ در آماده باش کامل هستند تا بهترین خدمات رسانی به کاربران جاده ای ارائه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، علی زندی فر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز طی نشستی که به منظور بررسی تجهیزات زمستانی این اداره کل برگزار شد، با اشاره به اینکه این اداره کل برای اجرای طرح راهداری زمستانی در آمادگی کامل به سر می برد، اظهار کرد: در طرح راهداری زمستانی امسال 200 نیروی انسانی در قالب 35 اکیپ شامل اپراتورهای ماشین آلات، راهداران و نیروهای پشتیبانی و نظارتی در آماده باش کامل هستند تا بهترین خدمات رسانی به کاربران جاده ای ارائه شود.

این مقام مسؤول با بیان اینکه برای سال جاری 140 دستگاه از ماشین آلات راهداری برای عملیات راهداری زمستانی در آماده باش کامل هستند، افزود: همه این ماشین آلات مورد نظر از اواخر تابستان ضمن اجرای عملیات راهداری محوری و خدمت رسانی در راستای ارتقای ایمنی راه ها در حال تعمیر و اورهال بودند تا برای زمستان آماده شوند.

زندی فر، همچنین از تأمین و ذخیره سازی شن و ماسه و دپوی آن ها در راهدارخانه های سراسر استان خبر داد و تصریح کرد: مصالح مورد نیاز برای برفروبی و نمکپاشی و یخزدایی از سطح راه ها به میزان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش راهداری برای اجرای طرح زمستانی در البرز

آماده باش راهداری برای اجرای طرح زمستانی در البرز