مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 09:052023-11-14سياسي

آثار عجیب بغض سیاسی و ژورنالیسم بر آرا و افکار یک اقتصاددان


فرشاد مومنی که از او به عنوان اقتصاددان یاد می شود، به جای تحلیل مسائل اقتصادی و ارائه راهکار برای حل مسائل، با استناد به آمارهای غلط و تکیه بر ادعاهای کاملا خلاف واقع، - گروه اقتصادی خبرگزاری فارس؛ مرتضی ماکنالی در یادداشتی نوشت: فرشاد مومنی استاد دانشگاه دولتی علامه طباطبایی، عادت عجیبی به بیان نکات منفی و تراژیک درباره شرایط اقتصاد ایران و سیاستگذاری اقتصادی دارد.

سال هاست بدون استناد به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای علمی و مستندات کارشناسی، صرفا با اشاره گزینی به برخی مولفه ها، همواره مخاطب را توصیه به گریه کردن و اشک ریختن کرده است.

هیچ کسی مدعی شرایط اقتصادی خوب و بی عیب بودن اقتصاد ایران و سیاست های اقتصادی نیست اما آنچه که یک اقتصاددان را از دیگر افراد جامعه جدا می کند، مطالعه و بررسی روند تحولات، آسیب شناسی مسائل اقتصادی و ارائه راهکار برای حل مسائل است.

اما وقتی فردی که به عنوان اقتصاددان از او نام برده می شود، با استناد به آمارهای غلط و تکیه بر ادعاهای کاملا خلاف واقع و یا خرده روایت های ناقص، جریانی مستمر از یأس انگاری نسبت به شرایط اقتصادی کشور را ایجاد می کند و در عمده موارد راهکاری هم از سوی ارائه نمی دهد، نشان می دهد او در راستای حل مساله، نقشی ایفا نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار عجیب بغض سیاسی و ژورنالیسم بر آرا و افکار یک اقتصاددان

آثار عجیب بغض سیاسی و ژورنالیسم بر آرا و افکار یک اقتصاددان