مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 14:302023-10-30اجتماعي

فریاد انزجار دخترانی از نسل طوفان در تبریز


10 هزار دختر دانش آموز تبریزی با اهتزاز پرچم مقدس کشور و پرچم فلسطین همزمان با روز نوجوان، آرمان نسل طوفان را با مشت های گره کرده فریاد زدند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی 10 هزار دختر دانش آموز تبریزی با اهتزاز پرچم مقدس کشور و پرچم فلسطین همزمان با روز نوجوان، آرمان "نسل طوفان" را با مشت های گره کرده فریاد زدند.

اجتماع بزرگ 10 هزار نفری دختران دانش آموز تبریزی با حضور وزیر آموزش و پرورش و با عنوان نسل طوفان در سالن شهید پورشریفی همراه با برافراشته شدن هزاران پرچم مقدس کشورمان و پرچم فلسطین به عنوان نماد مظلومیت برگزار شد.

نوجوانان تبریزی، همدل و هم صدا، جنایات صورت گرفته در حق مردم فلسطین و غزه را محکوم و با اهتزاز پرچم فلسطین و ایران به شکل توامان، بر حمایت همیشگی از آزادی قدس شریف و محکومیت جنایات اخیر در غزه تاکید کردند.

فرشته فهمیده، خواهر شهید محمدحسین فهمیده با قدردانی از تلاش صورت گرفته برای بیان دلبستگی مردم ایران با فلسطین عزیز، گفت: امروز این نسل طوفان آمده اند تا در کنار مردم و کودکان غزه باشند و فریاد بزنند همواره در کنار ایشان هستیم.

خواهر شهید فهمیده افزود: اگر ما هشت سال ایستادیم و مقاومت کردیم، به برکت خون شهدا بود و امروز مردم غزه از رشادت های دلاوران ما در جنگ تحمیلی الگو گرفته اند و ما همچنان همراه و پش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریاد انزجار دخترانی از نسل طوفان در تبریز

فریاد انزجار دخترانی از نسل طوفان در تبریز