مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 15:152023-10-24سياسي

بیش از 90درصد حملات سایبری به دانشگاه ها طی دو سال گذشته مهار شد


مشاور وزیر علوم و رییس کمیته پدافند غیرعامل وزارت علوم، تحقیقات،فناوری گفت: طی دوسال گذشته از 10 الی 12 حمله سایبری به دانشگاه ها، توانستیم بیش از 90 درصد آن ها را مهار کنیم.

- مشاور وزیر علوم و رییس کمیته پدافند غیرعامل وزارت علوم، تحقیقات،فناوری گفت: طی دوسال گذشته از 10 الی 12 حمله سایبری به دانشگاه ها، توانستیم بیش از 90 درصد آن ها را مهار کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اکبر فامیل کریمی مشاور وزیر علوم و رییس کمیته پدافند غیرعامل وزارت علوم، صبح امروز در نشست پدافند غیرعامل وزارت علوم که در سالن شهدای جهاد علمی برگزار شد، گفت: پدافند غیرعامل امروز به عنوان مرجع تصمیم گیرنده و تصمیم ساز در همه عرصه ها و در متن همه برنامه ها حضور پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه در طول دو سه سال گذشته به ویژه در دولت سیزدهم نگاه ویژه ای نسبت به پدافند غیرعامل در حوزه آموزش عالی و دانشگاه ها اتفاق افتاده است، افزود: امروز به جهت پیوند ناگسسته ای که پدافند غیرعامل با فضای علم و فناوری به خود گرفته، هیچ توسعه ای پذیرفتنی نیست مگر اینکه پدافند غیرعامل به عنوان شاخص مؤثر و تأثیرگذار در آن حضور پیدا کند.

مشاور وزیر علوم ادامه داد: ما با این نگاه، کار را در زمینه پدافند غیرعامل طی دو سال گذشته شروع کردیم و کمیته هایی در این زمینه شکل گرفت و احکام این کمیته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 90درصد حملات سایبری به دانشگاه ها طی دو سال گذشته مهار شد

بیش از 90درصد حملات سایبری به دانشگاه ها طی دو سال گذشته مهار شد