مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 20:252023-11-03حوادث

جلسه بررسی حادثه کمپ ترک اعتیاد با حضور وزیر کشور برگزار شد


وزیر کشور پس از بازدید میدانی از کمپ در آتش سوخته ترک اعتیاد لنگرود برای بررسی بیشتر این حادثه در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان حضور پیدا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنگرود، احمد وحیدی وزیر کشور که شامگاه جمعه برای بررسی بیشتر ابعاد مختلف حادثه دلخراش آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود دستور برگزاری جلسه فوری در فرمانداری شهرستان لنگرود را داد.

این جلسه با حضور استاندار گیلان و نیروهای آتش نشانی اورژانس و سایر مسؤولان در سالن اجتماعات فرمانداری لنگرود در حال برگزاری است.

در این جلسه هریک از مدیران ستادی و امدادی گزارشی از وضعیت بررسی های اولیه خود درباره حادثه دلخراش بامداد امروز به وزیر کشور ارائه کردند.

وزیر کشور در پایان این جلسه به مسؤولان استان دستور داد که ابعاد مختلف این حادثه دلخراش و تأسف بار را به طور دقیق برررسی کرده و در عین حال باتوجه به از دست دادن 32 تن از هموطنانمان، خواستار دقت بیشتر در اظهارنظرها برای جلوگیری از تألم بیشتر خانواده بازماندگان این حادثه شد.

  وحیدی پیش از این در بازدید از محل حادثه از برخورد جدی با مقصر یا مقصران این اتفاق تلخ و ناگوار خبر داد و بیان کرد: تیم های کارشناسی در حال بررسی بوده و با دستور رییس قوه قضاییه با مقصران و عاملان احتمالی این اتفاق تلخ و ناگوار به طور جدی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه بررسی حادثه کمپ ترک اعتیاد با حضور وزیر کشور برگزار شد

جلسه بررسی حادثه کمپ ترک اعتیاد با حضور وزیر کشور برگزار شد