مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 10:302023-11-14سياسي

شورای شهر را منحل می کنیم


با توجه به اینکه سه نفر باقیمانده شورای شهر نمی توانند جلسات شورا را برگزار کنند، از استانداری و وزارت کشور استعلامی انجام دادیم که به محض پاسخ این استعلام شورای شهر اردستان منحل خواهد شد.

- ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان گفت: با توجه به اینکه سه نفر باقیمانده شورای شهر نمی توانند جلسات شورا را برگزار کنند، از استانداری و وزارت کشور استعلامی انجام دادیم که به محض پاسخ این استعلام شورای شهر اردستان منحل خواهد شد.

سید محمدهادی احمدی طباء در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به زیرساخت هایی که در حوزه گردشگری و معادن شهرستان اردستان وجود دارد، مجموعه مدیریت شهرستان در موضوع اشتغال زایی به سمت اشتغال پاک حرکت می کند.

وی با بیان اینکه با برنامه ریزی هایی انجام شده در بخش معادن تا پایان امسال یک کارخانه فرآوری فلزات معدنی و یک کارخانه فرایند معدنی دوم به بهره برداری می رسد، افزود: این دو معدن که در سطح کشور تأثیرگذار خواهند بود حدود 300 اشتغال جدید را برای شهرستان ایجاد خواهد کرد.

فرماندار اردستان با اشاره به وضعیت نرخ بیکاری در این شهرستان، گفت: با مجموعه حمایت هایی که از بخش اشتغال شهرستان انجام شده است، نرخ بیکاری اردستان در پایان مهرماه به 8.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای شهر را منحل می کنیم

شورای شهر را منحل می کنیم