مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 11:252023-10-25سياسي

گیلانیان در انتظار 2 تحقق دیرینه در حوزه سلامت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، اسدالله عباسی استاندار گیلان در نشست شورای سلامت گیلان در تالار الغدیر استانداری با اشاره به پیشتازی گیلان در شاخص های تهدیدزا و درعین حال عقب ماندگی در شاخص های مثبت نظام سلامت به ویژه در بیماری های غیر واگیر، - رییس شورای سلامت گیلان گفت: اتمام بیمارستان 400 تخته خوابی و آغاز عملیات اجرایی احداث بیمارستان جنرال از اولویت گیلان در نظام سلامت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، اسدالله عباسی استاندار گیلان در نشست شورای سلامت گیلان در تالار الغدیر استانداری با اشاره به پیشتازی گیلان در شاخص های تهدیدزا و درعین حال عقب ماندگی در شاخص های مثبت نظام سلامت به ویژه در بیماری های غیر واگیر، اظهار کرد: اجرای سند سلامت استان گیلان در گیلان یک ضرورت است.

وی با اشاره به ضرورت افزایش تخت های درمانی در گیلان افزود: افزایش سالمندی و کاهش جمعیت جوان موج افزایش بیماران را افزایش می دهد که لازم است با جدی گرفتن شاخش های بهداشتی، نیاز به تخت های درمانی را کاهش داد.

استاندار گیلان بر ضرورت عدالت در نظام سلامت استان تأکید کرد و گفت: باید استان گیلان در شمال، جنوب، شرق و غرب به بلوک ها و قطب های سلامت تقسیم بندی تا زمان ارائه خدمات سلامت به ویژه در بخش درمان کاهش پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیلانیان در انتظار 2 تحقق دیرینه در حوزه سلامت

گیلانیان در انتظار 2 تحقق دیرینه در حوزه سلامت