مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 10:362023-11-17بين الملل

اینجا معادن طزره؛ «مرگ» از «نان» به شما نزدیک تر است+ فیلم و عکس


  معادن طزره دامغان تنها در چند سال اخیر و البته بر پایه اطلاعاتی که رسانه ها در اختیار دارند، 10 معدنچی را به کام مرگ کشانده و 9 نفر دیگر را روانه بیمارستان کرده است.

معدنچیان می گویند: اینجا که وارد شوید، مرگ از نان به شما نزدیک تر است! حادثه ای که نه جدید بود و نه غیرقابل پیش بینی! طزره در مناطق سردسیر و کوهستانی جنوب رشته کوه های البرز واقع شده است و از اصلی ترین مراکز معدنی شمال شرق کشور به حساب می آید.

بر اساس اطلاعات موجود، این منطقه معدنی دارای چهار معدن اصلی کلاریز، مجموعه مادر، کلمدر برناکی و رزمجاه در کنار معادن خصوصی دیگر است.

عملیات معدنی در این منطقه با عملیات اکتشافی در محدوده تونل مادر در سال 1348 آغاز شده و تا امروز شاهد اتفاقات متعددی بوده است.

مرگ تلخ 6 معدنچی در معدن طزره دامغان حادثه جدیدی نبود؛ بارها قبل از آن نیز حوادث ریز و درشت دیگری در معادن طزره دامغان رخ داده بود.

گرچه دوازدهم شهریورماه برای مردم استان سمنان روز غمباری در تاریخ ثبت کرد؛ اما معادن طزره دامغان که سبب مرگ 6 نفر از معدنچیان شد، نه نخستین باری بود که حادثه به خود می دید و نه حادثه اش از نوعی بود که پیش بینی نشود! حوادثی که ایمنی را به سخره می گیرند! اگر فقط حوادث چند سال اخیر در منطقه طزره دامغان بررسی شود، ناایمن بودن معادن آن بیش از پیش نما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینجا معادن طزره؛ «مرگ» از «نان» به شما نزدیک تر است+ فیلم و عکس

اینجا معادن طزره؛ «مرگ» از «نان» به شما نزدیک تر است+ فیلم و عکس