مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 11:052023-11-20فرهنگي

بهروز افخمی دوباره مدعی شد؛ قتل داریوش مهرجویی کار صهیونیست ها است + فیلم


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، بهروز افخمی کارگردان باسابقه سینما و تلویزیون شب گذشته در برنامه «به افق فلسطین» با اشاره به امکان وجود ارتباطی میان قتل داریوش مهرجویی با رژیم صهیونیستی گفت: - بهروز افخمی دوباره مدعی شد؛ قتل داریوش مهرجویی کار صهیونیست ها است + فیلم بهروز افخمی کارگردان سینما و تلویزیون شب گذشته با حضور در برنامه به افق فلسطین بار دیگر مدعی شد که امکان وجود ارتباط میان قتل داریوش مهرجویی با رژیم صهیونیستی وجود دارد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، بهروز افخمی کارگردان باسابقه سینما و تلویزیون شب گذشته در برنامه به افق فلسطین با اشاره به امکان وجود ارتباطی میان قتل داریوش مهرجویی با رژیم صهیونیستی گفت:امیدوارم خیال بافی و اشتباه کرده باشم، ولی قرائنی درباره ارتباط میان قتل داریوش مهرجویی و همسرش با صهیونیست ها وجود دارد و از زمان قتل تا به حال بیشتر هم شده است.

اصل مطلب از اینجا شروع شد چیز هایی شنیده بودم درباره بعضی از قرائنی که مثلا تبلیغات شدیدی علیه افغانستانی ها در ایران حدود یک ماه پیش از قتل داریوش مهرجویی و همسرش شروع شده بود که به نظر مشکوک می آمد.

این کارگردان سینما ادامه داد: مهرجویی به هیچ وجه حاضر نشده بود در جریان تظاهرات پارسال و تشنج هایی دیگری که در طول سال گذشته ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهروز افخمی دوباره مدعی شد؛ قتل داریوش مهرجویی کار صهیونیست ها است + فیلم

بهروز افخمی دوباره مدعی شد؛ قتل داریوش مهرجویی کار صهیونیست ها است + فیلم