مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 20:212023-11-14سياسي

آیت الله اعرافی: طلاب برای پاسخ به مردم به عرصه های نوین ورود کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله علیرضا اعرافی در آیین اختتامیه دومین جشنواره پاسخ برتر که در سالن همایش های امین مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار شد، اظهار کرد: آیت الله مکارم شیرازی 80 سال کار تحقیقی و مطالعه ای برای پاسخ به شبهات داشته است.

مدیر حوزه های علمیه با اشاره به اینکه او به شیوه ها و قالب های گوناگون به پرسش های جوانان پاسخ داده است، مطرح کرد: آیت الله مکارم در جوانی، نیازها و سؤالات جوانان را می دانست و به آن ها پاسخ می داد و امروز نیز عالم به زمانه هست که به شبهات پاسخ می دهد.

اعرافی با بیان اینکه حجت الاسلام والمسلمین قرائتی نیز در طی چندین دهه در این عرصه فعال بوده است، عنوان کرد: به عنوان حوزه علمیه بر خود واجب می دانیم از این بزرگان تقدیر کنیم.

وی با اشاره به اینکه هدف عمده این جشنواره تقدیر از کسانی است که به پاسخ گویی اهتمام دارند، خاطرنشان کرد: این افراد کار علمی را به میدان تبلیغ و گره گشایی از نسل جوان هدایت کردند.

مدیر حوزه های علمیه کشور با بیان اینکه بر خود واجب می دانیم حمایت از جریان مقاومت را اعلام کنیم، تصریح کرد: از خداوند نیز می خواهیم نعمت و نصرت خود را بر مردم غزه نازل کند.

وی با اشاره به اینکه در تاریخ حوزه عالمانی داریم که اگر نبودند معضلات فکری بیش تر بود و شاید جریان های جامعه نیز ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله اعرافی: طلاب برای پاسخ به مردم به عرصه های نوین ورود کنند

آیت الله اعرافی: طلاب برای پاسخ به مردم به عرصه های نوین ورود کنند