مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 16:552023-11-20پزشكي

توصیه های اورژانسی برای حفظ سلامت در باد و باران


سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به بارندگی و آبگرفتگی، توصیه هایی برای پیشگیری از حوادث ارائه داد.

- ایسنا/خوزستان سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به بارندگی و آبگرفتگی، توصیه هایی برای پیشگیری از حوادث ارائه داد.

عارف شرهانی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت جوی خوزستان اظهار کرد: در مجاورت ساخت و سازه های نیمه کاره شهری به دلیل وقوع رعد و برق، احتمال برق گرفتگی وجود دارد، بنابراین مردم باید از حضور در نزدیکی این سازه ها بپرهیزند و تردد غیرضروری نیز در شهر نداشته باشند.

وی افزود: با توجه به آبگرفتگی معابر مردم تا حد امکان از وسایل نقلیه استفاده نکنند.

سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در ارتفاعات روستاها نیز احتمال وقوع رعد و برق و صاعقه زدگی وجود دارد که باید مردم مراقبت کنند.

معمولا در این شرایط کمپینگ های طبیعت گردی، گرفتار طغیان رودخانه ها می شوند و طبیعت گردان باید از حضور در نزدیکی رودخانه ها خودداری کنند.

وی افزود: در این شرایط جوی معمولا در مناطق روستایی خطر مارگزیدگی وجود دارد؛ در سال های قبل شاهد مارگزیدگی در غیزانیه بودیم، بنابراین خانواده ها باید مراقب باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های اورژانسی برای حفظ سلامت در باد و باران

توصیه های اورژانسی برای حفظ سلامت در باد و باران